קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות5
ציון בריאות18
מגזין

כריך סטייק בגריל

כריך סטייק בגריל
כריך סטייק בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 564 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם בגטים רול, מלח ופלפל כשרים, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו כריך סטייק בגריל של בובי פליי עם רוטב סטייק, כריך סטייק צלוי עם צלעות., ו כריך סטייק בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את כל המרכיבים המרינדה יחד בקערה ושופכים אותו לתוך שקית פלסטיק גדולה בגודל גלון resealable.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה
3
מוסיפים את הסטייק ופונים כדי לוודא שהוא מכוסה לחלוטין על ידי המרינדה. מקררים לפחות 2 שעות ועד 12, הופכים את השקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
4
ממיסים את החמאה בסיר תחתית כבד על אש בינונית. לאחר נמס להוסיף את הקמח ומערבבים עד שהוא הופך צבע בלונדיני בהיר. לאט לאט להקציף בחלב. להביא את החלב עד רתיחה תוך ערבוב. פעם אחת ב מבשלים, מערבבים בגבינה, קומץ בכל פעם. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. שמור חם עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
5
מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
לזרוק בצל ירוק בקערה עם שמן זית, ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
הסר את הסטייק מן המרינדה ולתת את ניקוז עודף. גריל סטייק במשך 5 עד 7 דקות לכל צד עבור בינוני-נדיר ועל 8 עד 10 דקות עבור בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
הסר את הסטייק מהגריל ללוח חיתוך ולאפשר לו לנוח במשך 10 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
9
בזמן שהסטייק נח, שים את הבצלים והבגטים הירוקים על הגריל. מבשלים את הבצל הירוק עד חרוך ורך, כ 4 דקות, וטוסט את הלחם עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בגטבגט
לחםלחם
סטייק.סטייק.
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
כדי להרכיב, פרוס את הסטייק, בזווית של 45 מעלות, לפרוסות דקות מאוד על פני התבואה. שים קצת סטייק על החלק התחתון של כל גליל, העליון עם כמה בצל ירוק בגריל, וחנק עם רוטב גבינת פרובולון. מכסים עם החלק העליון של הגליל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פרובולוןפרובולון
בצל ירוקבצל ירוק
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
גלולגלול

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6largesשיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1חבורהבצל ירוק, נקי היטבבצל ירוק, נקי היטב2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלייה עגולה בלונדוןצלייה עגולה בלונדון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרובולון מגורדפרובולון מגורד5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות30אינצ ' יםארוך) baguettes רול צרפתית, חצוי לאורכוארוך) baguettes רול צרפתית, חצוי לאורכו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה