קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כריכי סטייק גבינה איטלקיים

כריכי סטייק גבינה איטלקיים
כריך סטייק גבינה איטלקי דורש כ 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 749 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם גבינת מוצרלה חלקית, לחמניות גיבור, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . מתכונים דומים: כריכי סטייק איטלקיים, כריכי סטייק איטלקיים, ו כריכי סטייק איטלקיים.

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סטייק ומבשלים (בקבוצות במידת הצורך), עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מערבבים ברוטב פתיתי פלפל. מבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
רוטברוטב
4
סדר תערובת סטייק ורוטב לחמניות. למעלה באופן שווה עם גבינה; לשרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
רוטברוטב
סטייק.סטייק.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.