קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות40
מגזין

לאהוב טונה: מהפכת השנה החדשה

לאהוב טונה: מהפכת השנה החדשה
לאהוב טונה: מהפכת השנה החדשה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 2 . מנה אחת מכילה 740 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. לך לחנות ותביא פלפל, טונה, אזובית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. עם כפית נסו המהפכה הצרפתית, מהפכת מלח, ו מהפכה כשרה להיות-כל, סוף-כל מרק עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.