קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

לאסי המלוח.

לאסי המלוח.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל לאסי מלוח. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 2 . יש משקה זה 116 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פלפל, יוגורט, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי, ו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את היוגורט, המים, החלב, הכמון, הכוסברה, המלח והפלפל בבלנדר, ומערבבים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מגישים רגיל או על קרח.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.