קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מטבחיםיהודי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחנוכה
מגזין

לביבות תפוחי אדמה-גזר לבן עם רסק תפוחים מלוח

לביבות תפוחי אדמה-גזר לבן עם רסק תפוחים מלוח
המתכון לביבות תפוחי אדמה-גזר לבן עם רסק תפוחים מלוח מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון יהודי. זה מנות ראשונות יש 616 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 46 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את החלבונים, תפוחי האדמה החלודים, קרם פרש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו לביבות תפוחי אדמה וגזר לבן, לביבות תפוחי אדמה גזר לבן, ו לביבות תפוחי אדמה-גזר לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן, כבד מעל חום מתון, להביא חמאה לרתיחה. מרתיחים, חשופים, עד שכבת קצף טפסים על גבי, ואז להפחית את החום נמוך מאוד. המשך לבשל, ערבוב מדי פעם, עד קרום דק מתחיל להיווצר על פני השטח ומוצקים לבנים חלבי ליפול לתחתית המחבת, על 8 דקות. מסננת מסננת מרופדת בשכבה משולשת של גזה לתוך כוס מדידה נוזלית חסינת חום. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
באמצעות חורים בינוניים של פומפיה תיבת, תפוחי אדמה מגורדים גזר לבן לתוך קערה גדולה. מערבבים בחלבון ביצה, עירית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת גדולה ולא דביקה מעל חום נמוך, מחממים 1/2 חמאה מבהירה עד חם אבל לא מעשנים. Drop 3 (1/4-כוס) חלקים של תערובת תפוחי אדמה למחבת ולשטח עם מרית כדי ליצור פנקייק 3 1/2 אינץ'. מטגנים עד חום זהוב, פונה פעם אחת, על 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים על מגבות נייר וחמים בתנור.
5
מוסיפים עוד חמאה לפי הצורך ומבשלים פנקייק נשאר באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים פנקייק חם עם קרם fraîche ורסק תפוחים מלוח.
מרכיבים שתצטרך