קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות50
ציון בריאות0
מגזין

לה לה לה במבה! טבילה מקסיקנית!

לה לה לה במבה! טבילה מקסיקנית!
לה לה לה במבה! טבילה מקסיקנית! אולי זה רק המתאבן שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 86 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 50 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא פלפל חלפיניו, מיונז, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מובא לך על ידי Food.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: תבשיל במבה, מטבל פיצה, ו מטבל עוף באפלו.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sandhi Sanford ובנדיקט פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 65 דולר.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.