קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

לזניה ברוטב לבן

לזניה ברוטב לבן
לזניה ברוטב לבן הוא מתכון ים תיכוני שמגיש 16. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -12 גרם חלבון , 13 גרם שומן , ובסך הכל 202 קלוריות . תמורת 95 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לך פטרוזיליה, אטריות לזניה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה עובד הכי טוב בתור מתאמנות, והוא נעשה תוך 55 דקות בערך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . עם ציון של 40% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו לזניה עם רוטב לבן , לזניה מקסיקנית עם רוטב לבן ולזניה מקסיקנית עם רוטב לבן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את בשר הבקר, הסלרי והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים שום. מבשלים במשך דקה אחת או עד שהשום רך; לנקז. מערבבים פנימה את השמנת, גבינת השמנת, הבזיליקום, האורגנו, התיבול האיטלקי, מלח ופלפל; מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
3
מוסיפים בהדרגה גבינות צ'דר וגאודה, תוך ערבוב עד שהגבינה נמסה; להסיר מהאש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
גאודהגאודה
4
שלבו גבינת קוטג' וביצה; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
שכבו מחצית מאטריות הלזניה ב-13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צלחת אפייה. מעל חצי מרוטב הבשר, מחצית מתערובת הגבינה ומחצית מגבינת המוצרלה. חזור על השכבות עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
אטריות לזניהאטריות לזניה
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
אופים ב-375 מעלות, ללא כיסוי, במשך 30-35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
7
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8
מניחים לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

101אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה, מבושלות ומנוקזותאטריות לזניה, מבושלות ומנוקזות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות 4% גבינת קוטגכוסות 4% גבינת קוטג85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, קוביותחבילת גבינת שמנת, קוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות16ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת גאודה גרוסהגבינת גאודה גרוסה2426 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקיתיבול איטלקי160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר גרוסותגבינות צ'דר גרוסות

יין מומלץ: קיאנטיname, Montepulciano, סנג ' ובזה

קיאנטי, מונטפולצ'יאנו וסנג'ובזה הם אפשרויות נהדרות עבור לזניה. לזניה משתלבת היטב עם יין אדום בעל גוף בינוני עם חומציות גבוהה יותר. סנג'ובזה, מונטפולצ'יאנו וקיאנטי מתאימים כולם. Antinori Villan Antinori Chianti Classico Riserva עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-36 דולר לבקבוק.
Antinori Villa Antinori Chianti Classico Riserva
Antinori Villa Antinori Chianti Classico Riserva
ה-Villa Antinori Chianti Classico Riserva משנת 2010 עשויה מ-90% סנג'ובזה ו-10% מרלו, בצבע אדום אודם עז עם ניחוחות פירות ותבלינים. נגיעות קלות מהיישון בעץ האלון מדגישות את תווי הדובדבן והגרגרים האדומים האופייניים לענבי הסנג'ובזה. טעמי היין הרמוניים בחך עם טאנינים מאוזנים ובשלים. הגימור המתמשך הוא תוסס עם מינרליות נעימה, האופיינית לקיאנטי קלאסיקו.