קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

לחם גזר ללא גלוטן עם תבלינים צ'אי

לחם גזר ללא גלוטן עם תבלינים צ'אי
לכי לחנות וקחי מתכון ללחם גזר, כמו אהבה, גזר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו לחם דלעת צ'אי ללא גלוטן עם חמוציות, לחם דלעת ללא גלוטן עם זיגוג קוקוס חי (ממותק באופן טבעי), ו אפייה זה אלרגיה חינם עם קים Guten חינם, חלב חינם צ'אי מתובל לחם תפוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לי מתכון לחם תה עדין בשבילך-לחם גזר ללא גלוטן ריחני עם צ ' אי תבלינים משובץ עם צימוקים מתוקים ועסיסיים. מאז שאפיתי את מאפינס הגזר השמחים האלה, אני מהרהר בלחם גזר. רציתי ליצור מתכון חדש ללחם ללא גלוטן שהכיל כמה דגנים מלאים, כולל (התנשפות! קמח אורז חום. מזעזע, אני יודע. קוראים ותיקים יאשרו שאני לא המעריץ הכי גדול של קערות אורז. אני כמעט אף פעם לא אופה איתם. ובכל זאת. הנה אני. עומד ב Whole Foods לבדוק את הקו. קניית שקית קמח אורז חום אורגני של הטחנה האדומה של בוב. מתוך דחף. כי זה פשוט נשמע לי טוב.בריא. אגוזים. וידידותי לגזר.וזה חשוב במתכון ללא גלוטן. הידידותיות. אתה רוצה שכל המרכיבים שלך יסתדרו. אתה רוצה שהטעמים שלך יתערבבו באושר מתוק ומתובל. לתמוך אחד בשני זה חזק. לסלוח אחד לחולשות של השני. אין קמח ללא גלוטן יחיד מושלם בכוחות עצמו, כפי שאתה יודע היטב. הולך סולו לא עובד. הוא זקוק לצוות תמיכה. הוא צריך למצוא איזון ולהשיג הרמוניה באמצעות מערכות יחסים. תן וקח. זה כל העניין במשחק המטורף של אפייה ללא גלוטן.קצת כמו אהבה.מתכון לחם גזר עם צימוקים ותבלינים חי
מרכיבים שתצטרך
2
על ידי קרינה אולריך ינואר 2012מתכון לחם גזר זה גמיש. אם לא אכפת לך צימוקים, לנסות חמוציות מיובשות, או דומדמניות. אם אגוזי פקאן הם לא האגוז האהוב עליך, להשאיר אותם בחוץ - או להשתמש באגוזים. אם חלב קוקוס הוא לא thang שלך, להשתמש חלב שקדים או אורז. תעשה את זה כמו שאתה אוהב את זה, Babycakes. (ראה הערות בהמשך לקבלת רעיונות תחליפים נוספים.מחממים את התנור ל-350F. מקשרים מחבת כיכר קרמיקה בגודל 9 אינץ ' עם פיסת נייר קלף המשתרעת על גבי שני הצדדים הארוכים (כך קל לאחוז ולהרים את כיכר הלחם מהמחבת).
מרכיבים שתצטרך
1
לטאטא את החומרים יבשים בקערה גדולה ערבוב-flours דרך תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הביצים או מחליף ביצים, שמן, וחלב קוקוס חצי כוס. כפי שאתה לנצח את החומרים הנוזליים לתוך תערובת יבשה, לפקוח עין על הבלילה. זה צריך להיות חלק ועבה מעט, קרוב לבלילה מאפין. אם זה נוקשה מדי או יבש, להוסיף חלב קוקוס יותר לפי הצורך, כפית בכל פעם כדי להשיג הבלילה עבה שמנת. אני בסופו של דבר באמצעות 3/4 כוס חלב קוקוס כולל, אבל ייתכן שיהיה עליך פחות נוזלי אם אתה חי באקלים לח יותר.מערבבים את גזר מגורר, צימוקים ואגוזים ביד ומערבבים להפיץ. לגרוף את הבלילה לתוך קלף מרופד מחבת לחם קרמי להחליק את החלק העליון עם מרית סיליקון.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים במרכז תנור מחומם מראש במשך שעה אחת. (אם אתה משתמש במחבת מתכתית דקה יותר, ייתכן שיהיה עליך להתאים את זמן האפייה כפי שהוא עשוי לבשל מהר יותר-במיוחד סביב הקצוות.) כיכר צריך להרגיש מוצק למגע, ואת עץ לבחור מוכנס לתוך מרכז כיכר צריך לצאת נקי.
4
הסר את המחבת מהתנור והנח אותה על מתלה תיל כדי להתקרר. כאשר כיכר התיישב והוא מגניב מספיק כדי להתמודד, להשתמש בסכין דק כדי לשחרר את שני הקצוות מן המחבת, בזהירות להרים אותו מתוך המחבת באמצעות נייר קלף משני צדי הכיכר. שים לב-כיכר היא שבירה בעוד חם, אז אל תנסה לחתוך אותו מיד.כאשר מגניב, לחתוך את לחם הגזר עם סכין לחם חד.
מרכיבים שתצטרך
ציוד שתשתמש בו
סכין לחםסכין לחם
5
מגישים עם ממרח חמאה טבעוני האהוב עליך, או גבינת שמנת מוקצפת.זמן בישול: 1 שעה
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח קוקוס או קמח שקדיםקמח קוקוס או קמח שקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן arrowrootעמילן arrowroot2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנה סוכר אורגניקנה סוכר אורגני8ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכון לחם גזר עם צימוקים ותבלינים חימתכון לחם גזר עם צימוקים ותבלינים חי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורד דק (אני משתמש פומפיה תיבת)גזר מגורד דק (אני משתמש פומפיה תיבת)8ריבס, קצוץ טרי או קפואבריא. אגוזים. וידידותי לגזרבריא. אגוזים. וידידותי לגזר2largesביצים אורגניות חינם טווח או תחליף ביצה Ener-G (נוזל 1/4 כוס, מעורב)ביצים אורגניות חינם טווח או תחליף ביצה Ener-G (נוזל 1/4 כוס, מעורב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בהיר או שמן גפן אורגנישמן זית בהיר או שמן גפן אורגני11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום אור אורגניסוכר חום אור אורגני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס או חלב (במידת הצורך, עד 3/4 כוס)חלב קוקוס או חלב (במידת הצורך, עד 3/4 כוס)1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים או אגוזי מלך (מאי להשמיט)אגוזי פקאן קצוצים או אגוזי מלך (מאי להשמיט)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן טפיוקה או עמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)עמילן טפיוקה או עמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים-כהה או זהובצימוקים-כהה או זהוב1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דורהקמח דורה1(יכול להיות או להרחיק)מסטיק xanthanמסטיק xanthan2012על ידי קרינה אולריך ינוארעל ידי קרינה אולריך ינואר8ריבס, קצוץ טרי או קפואקצת כמו אהבהקצת כמו אהבה