קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות62
מגזין

לחם זוקיני

לחם זוקיני
את המתכון של לחם קישואים אפשר להכין בערך תוך 45 דקות . חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -59 גרם חלבון , 154 גרם שומן , ובסך הכל 3129 קלוריות . , מתכון זה מכסה 68% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-1 מנות. אם יש לכם שמן זית, קמח לא מולבן, מיץ מלימון אחד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 78% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לחם קישואים אהוב (או מאפינס קישואים) של שף צהריים , לחם זוקיני ולחם קישואים .

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי ללחם קישואים. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.