קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 3 דק.
מנות2
ציון בריאות88
מגזין

לחם זרעים דרום אפריקאי

לחם זרעים דרום אפריקאי
המתכון לחם זרעים דרום אפריקה מוכן בסביבות 2 שעות ו 3 דקות והוא בהחלט מצוין טבעוני ומתאים לאוהבי מזון אפריקאי. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 1242 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם שמרים, סובין חיטה, מולסהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Mealie Bread (לחם תירס דרום אפריקאי) # SundaySupper, South African Sambal, ו פודינג דרום אפריקאי.

מרכיבים

1חבילהשמרים יבשים כףשמרים יבשים כף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרג זרעפרג זרע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיפוןקמח שיפון3(חוֹרֶף)זרעים, כל שילוב לציפויזרעים, כל שילוב לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי שומשוםזרעי שומשום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חמניותזרעי חמניות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים, מחולקיםמים חמים, מחולקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין חיטהסובין חיטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של פיירוויו עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.