קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות58
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

לחם פאי תפוחים

לחם פאי תפוחים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל לחם פאי תפוחים. מנה אחת מכילה 4353 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 215 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר חום קל, וניל, חלב חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הוא הובא אליכם על ידי ההתמכרות שלי לאפייה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. עם כפית ציון של 0%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו ללחם התפוחים הזה יש טעם של פאי תפוחים., ללחם התפוחים הזה יש טעם של פאי תפוחים., ו ללחם התפוחים הזה יש טעם של פאי תפוחים..

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 ° F. מרססים מחבת כיכר בגודל 9x5x3 אינץ ' עם ספריי בישול לא-מקל; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, או בקערה גדולה עם מערבל חשמלי, להכות את החמאה במהירות בינונית גבוהה במשך כ 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים סוכרים ומערבבים עד לשלב טוב.
4
להוסיף חלב חמאה ואבקת אפייה; לנצח עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף ביצים וניל; לנצח עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
6
בקערה בינונית, לשלב קמח, עוגת תפוחים תבלין ומלח, לטאטא עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
7
לאט להוסיף את תערובת הקמח לקערה ומערבבים על מהירות נמוכה עד רק incorporated.
מרכיבים שתצטרך
8
מקפלים תפוחים, פקאנים וחמוציות.
מרכיבים שתצטרך
9
הבלילה כפית למחבת מוכנה; להפיץ באופן שווה. הכן את ציפוי streusel.
מרכיבים שתצטרך
10
בקערה קטנה, לשלב סוכר חום, קמח ותבלינים עוגת תפוחים. באמצעות בלנדר מאפה, לחתוך חמאה עד תערובת דומה פירורים גסים. מערבבים בפקאנים. כף streusel ציפוי מעל הבלילה, לחיצה עליהם בעדינות לתוך הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
11
אופים במשך 60 עד 65 דקות או עד שקיסם עץ מוכנס ליד המרכז יוצא נקי.
12
מגניב במחבת על מתלה תיל במשך 10 דקות.
13
הסר מהמחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל. לעטוף ולאחסן לילה לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאור ארוז בקלילות סוכר חוםאור ארוז בקלילות סוכר חום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2ביציםביצים2(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)עוגת תפוחים תוצרת בית תבליןעוגת תפוחים תוצרת בית תבלין1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוסים, קלופים תפוח (כ 4 בינוני או 2 גדול) (ראה הערה להלן)גרוסים, קלופים תפוח (כ 4 בינוני או 2 גדול) (ראה הערה להלן)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאור ארוז בקלילות סוכר חוםאור ארוז בקלילות סוכר חום3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)עוגת תפוחים תוצרת בית תבליןעוגת תפוחים תוצרת בית תבלין2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים

יין מומלץ: קציר מאוחר ריזלינג, Moscato Dasti, פרוסקו.

פאי תפוחים ניתן לזווג עם ריזלינג הקציר מאוחר, מוסקטו ד ' אסטי, ופרוסקו. יינות קינוח אלה יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים, פירותי שלא להתגבר על פאי תפוחים. מלאכית הקציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מלאכית קציר מאוחר ריזלינג
מלאכית קציר מאוחר ריזלינג
המלאך של מסינה הוף הוא יין קינוח פריך, מתוק, שנקטף מהבציר האחרון של ריזלינג כאשר הענבים הם כמעט צימוקים. מושלם עם פירות, עוגת גבינה וקינוחי שוקולד קלים ומתוקים.