קושיקשה
מוכן ב43 דק.
מנות19
ציון בריאות6
מגזין

לחם תירס מכבי האש בשנות ה -3

לחם תירס מכבי האש בשנות ה -3
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרומיים, אז נסו לחם תירס מכבי האש בשנות ה -3. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 254 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 19 מנות סועדים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 43 דקות. זה עובד טוב כמו לחם במחיר סביר מאוד. אם יש לכם אבקת אפייה, סוכר, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 49%. מתכונים דומים: עוף כבאים, כבאים פריטו פאי, ו ספיישל הכבאים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 15 על 10 על 2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
להקציף קמח, קמח תירס, סוכר, אבקת אפייה ומלח יחד בקערה; מערבבים חלב, שמן צמחי וביצים עד לאיחוד אחיד של הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שמן צמחישמן צמחי
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה לתבנית אפייה מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר במרכז הכיכר יוצא נקי, כ-33 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הזכייה הזוכה פון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.