קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

לחם תירס צ'ילי אופים

לחם תירס צ'ילי אופים
לחם תירס צ'ילי לאפות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 369 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם פולי צ'ילי, גבינת צ' דר, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה די טוב. נסו לחם תירס דרום מערב לאפות, לחם תירס טאקו אופים, ו לחם תירס עוף אופים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שעועית צ 'ילי בתוך 8 אינץ' משומן. תבנית אפייה מרובעת. למעלה עם בצל וגבינה. הכן תערובת לחם תירס לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת לחם תירסתערובת לחם תירס
Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
זרוק את הבלילה בכפיות מעל גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3
אופים, ללא כיסוי, ב 350 במשך 30-35 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. פס פארקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
תווים פרחוניים ופריחת תפוז, מתערבבים בניחוחות הדרים, אפרסק, יערה ומשמש בהיר על האף. על החיך תמצאו טעמים של אפרסק, משמש ופרי הדר. טעמים אלה משלבים לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.