קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

לחמניות בקר Lemongrass עם אטריות אורז

לחמניות בקר Lemongrass עם אטריות אורז
, המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 463 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בזיליקום, חומץ אורז, חלפיניו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: לחמניות אורז בקר למונגראס וייטנאמי, תבשיל בשר Lemongrass עם אטריות, ו תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות.

הוראות

1
משרים 2 תריסר שיפודי במבוק 8 אינץ ' במים חמים במשך 30 דקות. להשחיל את הסטייק על שיפודים ומניחים על תבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
במעבד מזון, לשלב את lemongrass, שאלוט, שני שלישים של השום, 3 כפות של הסוכר ואת כוסברה ופלפל. דופק עד צורות משחה חלקה. עם המכונה על, להוסיף 3 כפות של רוטב דגים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מברישים את הבשר עם המרינדה ולתת לעמוד במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, על קרש חיתוך, להשתמש בצד של סכין גדול כדי לרסק את השום הנותרים 3 כפות של סוכר כדי להדביק. בקערה קטנה, לזרוק את הדבק שום עם רסיסי גזר ולתת לעמוד במשך 15 דקות. מערבבים את 5 כפות הנותרים של רוטב דגים, מיץ לימון, חומץ אורז, מים ושליש של jalapeos.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את אטריות האורז עד רק נבול, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים ושוטפים מתחת למים קרים.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים היטב, ולאחר מכן להעביר מגש.
8
תדליק גריל. שמן קלות את הסורג. גריל שיפודי בשר על אש בינונית-חמה במשך 1 עד 2 דקות לכל צד עבור בשר בינוני-נדיר. מסדרים את השיפודים על האטריות ומפזרים את הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם רוטב טבילה, עשבי תיבול טריים, נבטי שעועית, חסה ושני השלישים הנותרים של jalapeos כך האורחים שלך יכולים לעשות חבילות משלהם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי1ראש גדולחסה מבוסטון, מופרדת לעליםחסה מבוסטון, מופרדת לעלים1( חצילים)גזר, פרוס לאורכו עם מקלף ירקות לחתוך לרסיסיםגזר, פרוס לאורכו עם מקלף ירקות לחתוך לרסיסים1קומץ גדולכל אחד בזיליקום, מנטה וכוסברהכל אחד בזיליקום, מנטה וכוסברה5שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname5חלפיניו, פרוס דקחלפיניו, פרוס דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי2ביוןעשב לימון טרי, נורה לבנה עדינה בלבד, קצוץעשב לימון טרי, נורה לבנה עדינה בלבד, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז ורמיצ'ליאורז ורמיצ'לי3(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז3(חוֹרֶף)בוטנים קלויים קצוצים ללא מלחבוטנים קלויים קצוצים ללא מלח2largesשאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה (1 אינץ 'עבה), פרוס על פני הדגן 1/8 אינץ' עבהסטייק סינטה (1 אינץ 'עבה), פרוס על פני הדגן 1/8 אינץ' עבה6(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב