קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות14
מגזין

מאכלי ים מסאלה מקראלה

מאכלי ים מסאלה מקראלה
מאסאלה פירות ים מ קראלה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 145 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. אם יש לכם צ'ילי עצום, מלח ופלפל, ג' ינג'ר שום להדביקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו קראלה סמבר, איך לעשות קראלה סמבר, אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה, ו punjabi chana masalan או punjabi chole masala / easy chana masala (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.