קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס בננה שוקולד זוגי

מאפינס בננה שוקולד זוגי
מאפינס בננה שוקולד כפול עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ארוחת הבוקר שלך. תמורת 25 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 281 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -12 גרם שומן . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . 3 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. אם יש לכם קקאו, סוכר, סודה לשתייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 19% . הציון הזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מאפינס בננה שוקולד כפול , מאפינס בננה כפול שוקולד ומאפינס בננה כפול שוקולד .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה מערבבים בננות, שמן וביצה; מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים. מקפלים פנימה שוקולד צ'יפס. ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר בשלושה רבעים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
אופים ב-350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד שבדיקת המאפינס בוצעה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.