קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס קקאו ידידות

מאפינס קקאו ידידות
את המתכון ידידות מאפינס קקאו ניתן להכין תוך כ-35 דקות . מתאים ל-10 ומחירו 14 סנט למנה מנות. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני ללא חלב ולקטו אובו זה מכיל 188 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. מתכון זה מבית Allrecipes דורש אבקת אפייה, מלח, קמח ושמן צמחי. רק כמה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. 4 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 16% . מתכונים דומים: מאפינס שוקולד ידידות אמיש , מאפינס סובין שיבולת שועל (מנת לחם ידידות אמיש) ומאפינס גזר, סיבי צימוקים (מתנע ידידות אמיש) .

הוראות

1
מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). בקערה קטנה מערבבים יחד 1/4 כפית קקאו ו-1/4 כוס סוכר. משמנים 10 כוסות תבנית מאפינס, ומפזרים על כל כוס מעט מתערובת הסוכר לציפוי התחתית והדפנות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד את הקמח, 1/2 כוס סוכר, אבקת קקאו לא ממותק, מלח, סודה לשתייה ואבקת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים פנימה את המתנע של הידידות, הביצה, השמן והוניל; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. מזלפים את הבלילה לתוך כוסות המאפינס המוכנות, וממלאים כל אחד מהם כ-1/2 מלא.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4
אופים 20 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ בכתר של מאפין יוצא נקי. מצננים בתבניות כ-10 דקות לפני שמוציאים לרשת לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים118אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מתחילים לחם ידידות אמישמתחילים לחם ידידות אמיש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן