קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

מהיר & קל עוף Fajitas

מהיר & קל עוף Fajitas
המתכון מהיר & פהיטות עוף קל יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 429 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך אוסקר מאייר גילוף לוח להבה עוף בגריל רצועות חזה עוף, טורטיות קמח, רוטב viva, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: מהיר & קל עוף Fajitas, שרימפס מהיר וקל פהיטות, ו פהיטות איטלקיות מהירות וקלות.

הוראות

1
מבשלים ומערבבים ירקות ב 2 כפות. של ההלבשה במחבת nonstick גדולה 10 דקות או עד פריך-מכרז.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עוף ונותר 4 כפות. רוטב; לבשל ומערבבים 5 דקות נוספות או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
תערובת עוף כפית באופן שווה על טורטיות; להתגלגל. למעלה עם התוספות האהובות עליך fajita, כגון גבינת צ ' דר מגורר קראפט, BREAKSTONE של או שמנת חמוצה KNUDSEN ופרוס זיתים שחורים מגולענים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
זיתים שחוריםזיתים שחורים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.