קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

מולים של גינס

מולים של גינס
מולים של גינס עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 2 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 442 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש בייקון, בצל, ירקות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הירקות המעורבים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת קינוח כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום פטריק הקדוש. נסו עוגת פאדג'גינס עם גאנש גינס - אין צורך במשקפי בירה, גינס שבוע: סטאוט ומוס שוקולד עם עוגיות שיבולת שועל גינס, ו עוגיות גינס גבוהות עם זיגוג קרם חמאה של גינס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.