קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

מוקפץ בקר השומשום של אסנאי

מוקפץ בקר השומשום של אסנאי
מוקפץ בקר שומשום של אסנאי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 6 מנות עם 444 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 23 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם בצל ירוק, בצל, פטריות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקשיו אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם תפוחים אפויים עם חמוציות וקשיו כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו -40 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 76%. נסו סטייק שומשום מוקפץ, בקר וברוקולי מוקפץ, ו מוקפץ בקר וכרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף בקערה רוטב סויה, סוכר, חומץ יין אורז, שום וכף שומשום 1; יוצקים לשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים בקר, מצפים במרינדה, סוחטים עודפי אוויר ושקית חותם. מרינדים בקר במקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בקרבקר
3
מחממים שמן בוטנים בווק או במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מבשלים ומערבבים בקר ומרינדה עד שהבשר משחים היטב, כ -5 דקות. מערבבים פנימה אספרגוס, פטריות, בצל, פלפל ובצל ירוק; מבשלים ומערבבים עד שהירקות מתחילים להתרכך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
שמן בוטניםשמן בוטנים
ירקירק
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
מרינדהמרינדה
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
4
מוסיפים קשיו וכף שומשום 1; ממשיכים לבשל עד שהירקות רכים, 2 עד 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
ירקירק
קשיוקשיו
5
מערבבים עמילן תירס ומים בקערה קטנה; מערבבים לבשר בקר מערבבים עד שהרוטב מסמיך, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מפזרים הנותרים 1 כף שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אינץ ' פרוס אספרגוס1 אינץ ' פרוס אספרגוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו שלמיםקשיו שלמים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס (אופציונלי)עמילן תירס (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסות, או יותר לפי הטעםפטריות טריות פרוסות, או יותר לפי הטעם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חבורהבצל ירוק, קצוץ לחתיכות 1 אינץבצל ירוק, קצוץ לחתיכות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1פלפל אדום, פרוספלפל אדום, פרוס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עגול, פרוס דקסטייק עגול, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1בצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים (אופציונלי)מים (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן