קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מחרוזת ' N לאכול שרשראות

מחרוזת ' N לאכול שרשראות
מחרוזת המתכון N לאכול שרשראות מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 423 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רול בצבע בהיר, מרשמלו צבעוני, סוכריות שוש בצבע פסטל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. עם כפית ציון של 10% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו אי אפשר לאכול רק מאפה קינמון., שעועית מחרוזת, ו שעועית ירוקה מתובלת (מתכונים דומים).

הוראות

1
על כל פיסת שוש שוש שוש, מחרוזת סידור של דגנים, סוכריות ומרשמלו (כדי למנוע דביקות, לטבול 1 קצה של שוש לתוך אבקת סוכר לפני תוקע שוש דרך כל מרשמלו).
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
2
כאשר כל שוש הוא 3/4 מלא, לקשור קצוות של שוש יחד לתוך קשר כפול כדי ליצור שרשרת.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית ניתן לזווג עם Dornfelder ו Riesling. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.