קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות3
ציון בריאות39
מגזין

מטבל הגוואקמולי של אבא

מטבל הגוואקמולי של אבא
מתכון מטבל אבוקדו של אבא יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 1 שעה ו 10 דקות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 3. מנה זו מכילה כ 21 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 391 קלוריות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבוקדו, עגבניות, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. נסו ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, צמח ירוק מטוגן עם ממרח אבוקדו ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole), ו גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לגרוף בשר מתוך האבוקדו ולמקם אותו בקערת ערבוב בגודל בינוני. מועך היטב את האבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מוסיפים מיץ לימון לאבוקדו ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
3
מניחים עגבניות, פלפל חלפיניו, בצל, גבינת קוטג', אבקת שום, מלח ופלפל לתוך קערת ערבוב; מערבבים עד המרכיב משולבים. להירגע לפחות שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.