קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

מטבל טאקו אבוקדו

מטבל טאקו אבוקדו
מטבל טאקו אבוקדו עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 33 גרם של שומן, וסך הכל 448 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא צ'יפס, מיץ ליים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: מטבל אבוקדו שמנת עם בצל ירוק, אבוקדו תרד מטבל ארטישוק, ו מטבל טאקו אבוקדו.

מרכיבים

41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראבוקדו בשל, חצוי, מגולגל וקליףאבוקדו בשל, חצוי, מגולגל וקליף0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, מרוקןצ'ילי ירוק קצוץ, מרוקן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים בשלים פרוסים, סחוטזיתים בשלים פרוסים, סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)envelope taco תיבולenvelope taco תיבול1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות12ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ורוד נוצץ, ריזלינג

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, רוזה נוצץ, ריזלינג. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות אדלשיים פינו נואר (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.