קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

מטבל ירקות קארי משובץ דגל

מטבל ירקות קארי משובץ דגל
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל הודי. נסו להכין מטבל ירקות קארי משובץ בבית. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 205 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 12. אם יש לכם ירקות, מיונז, רוטב ווסטרשייר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות דגל משובץ, עוגת דגל משובץ שוקולד ווניל, ו דגל מקסיקני לטבול.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 160 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.