קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מטבל מלפפון

מטבל מלפפון
מטבל מלפפון המתכון יכול להתבצע בסביבות 8 שעות ו -10 דקות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 204 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. 10 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם עשב שמיר, שמנת, מלח תיבול ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כמה אנשים מאוד אהבו את ההור ד ' אובר הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 19%, וזה די רע. מתכונים דומים: מטבל מלפפון, מטבל יוגורט מלפפון, ו מטבל יוגורט מלפפון.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים שמנת חמוצה, מיונז, בצל, פטרוזיליה, עשב שמיר, תיבול בו מונד, תיבול מלח ופלפל. מכסים ומצננים במקרר 8 שעות, או לילה, לפני ההגשה. תהנה!
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שמירשמיר
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את רוחב לארמנדייה-ברנייה אקסטרה ברוט. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-55 דולר לבקבוק.
לארמנדייה-ברנייה קו רוחב אקסטרה ברוט
לארמנדייה-ברנייה קו רוחב אקסטרה ברוט
הכרמים ממוקמים ורטוס, אוגר, אוויז, קרמנט, אשר יוצרים קו קרוב מרידיאן 4. קו אורך הוא 60% יין בסיס מבציר 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקעים למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.