קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

מטבל מקרל מעושן

מטבל מקרל מעושן
מטבל מקרל מעושן נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 372 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה על 10 דקות. גשו לסופר וקנו פילה מקרל, שמנת חמוצה, מבחר ירקות פריכים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 36 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 97% המנה הזו מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מקרל מעושן Roulade, מקרל מעושן, כרוב ותפוחי אדמה חדשים, ו מקרל מעושן pâté מגש.

הוראות

1
בקערת ערבוב, מערבבים את המקרל המעושן, שמנת חמוצה ובצל באביב יחד כדי להפוך מטבל מרקם, ולאחר מכן מערבבים את חזרת. כף לתוך קערת הגשה ומגישים עם מקלות של ירקות גלם לטבילה. יכול להיות מקורר עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
חזרתחזרת
מקרלמקרל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ורוד נוצץ, Viognier

פינו גריג ' יו, רוזה נוצץ, וויוניה הם הבחירה הראשונה שלי למקרל. דג שמן בטעם חריף, כמו מקרל, משתייך היטב ליינות הלבנים הפריכים האלה ויין מבעבע, אפילו רוזה. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.