קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל שרימפס סלסה

מטבל שרימפס סלסה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל רוטב שרימפס סלסה. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס זעירים, טאקו bellâ® & סלסה עבה, קרקרים חטיף חיטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סלסה שרימפס, סלסה שרימפס, ו סלסה שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים Neufchatel בקערה קטנה עם מיקסר עד שמנת. בהדרגה להוסיף סלסה, מכות אחרי כל תוספת עד מעורבב היטב. מערבבים שרימפס וירקות עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
NeufchatelNeufchatel
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
להכניס למקרר 1 שעה.
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.