קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

מיגס לחג המולד בשביל מיג'ה?

מיגס לחג המולד בשביל מיג'ה?
מיגס לחג המולד בשביל מיג'ה? יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 694 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן כל אחד. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה למדי עבור חג המולד. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם שעועית, קלוי וצ'ילה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. עם כפית ציון 68% המנה הזו מוצקה. נסו Tex-Mex Migas, מיגס, ו מיגס (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה על חום בינוני במחבת גדולה ולא דביקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל הירוק ומבשלים עד שהם נובלים מעט, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
3
מוסיפים את צ ' ילה הירוקה ומבשלים עד ריחני, עוד דקה או שתיים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
4
מוסיף את הביצים מכות ולתת לשבת עד שהם רק מתחילים להגדיר, על 1 דקה. מלח קל, מפזרים את שבבי טורטייה על גבי הביצים ומערבבים, קיפול הביצה unset על הצ ' יפס. לבשל במהירות (כדי לשמור על הצ ' יפס מ ריכוך), ערבוב עד הביצים כמעט להגדיר, ולאחר מכן מערבבים במחצית גבינת cotija.כאשר הביצים נקבעות לטעמכם, תוספת של 2 עד 3 דקות, מחלקים את התערובת באופן שווה בין 4 עד 6 צלחות מחוממות, או מגישים אותה בסגנון משפחתי על מגש גדול. כפית על השעועית השחורה, ולאחר מכן את הגבינה שנותרה, שמנת חמוצה וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
גבינת Cotijaגבינת Cotija
שעועית שחורהשעועית שחורה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
גבינהגבינה
צ ' יפסצ ' יפס
ביצהביצה
מלחמלח
5
מגישים באופן מיידי.כמו זה: כמו טעינה...

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וינה Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.