קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

מינסטרונה בתוך דקות

מינסטרונה בתוך דקות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לתיבת המתכונים שלך, מינסטרונה תוך דקות עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 20 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 360 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש גרגירי חמין בקר, בזיליקום, בצל ועגבניות משומרות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 57%. נסו מינסטרונה בתוך דקות, מרק הירקות והמינסטרונה-לה בויון דה ל דגגום ולה מינסטרונה, ו מוס בתוך דקות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק, מבשלים נקניק ובצל על אש בינונית עד שהנקניק כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים את שאר החומרים למעט גבינה. מביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

מינסטרונה בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו
ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו
לקיאנטי קלאסיקו האדום האודם הזה יש ניחוחות של פירות רכים, רימונים וסגול. ההשפעה על החיך ממלאת את הפה באופן מספק, מאוזנת בצורה נעימה בין חומציות לאלכוהול, עם אפטטאז דובדבן. מגישים עם בשר מרפא טוסקני או חזיר.