קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

מירליטון ונזיד שעועית לבנה

מירליטון ונזיד שעועית לבנה
תבשיל שעועית לבנה Mirliton נטול גלוטן, וטבעוני מרק. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 183 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורז טרי, עלי אורגנו, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ blog.fatfreevegan.com יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו תבשיל שעועית לבנה עם פסטה, תבשיל כרוב שעועית לבנה, ו תבשיל שעועית לבנה קינואה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר גדול שאינו מקל על חום בינוני גבוה. (אתה יכול לבחור לתת לו תרסיס מהיר של שמן זית לפני חימום.)
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הבצל, פלפל וסלרי, ומבשלים, ערבוב, עד הבצלים מתחילים לקרמל, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את השום ואת רסק העגבניות ומערבבים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מוסיפים את מרק הירקות, שעועית, עלי דפנה, ואת 10 המרכיבים הבאים. מערבבים היטב, מביאים לרתיחה, ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
5
מוסיפים את mirliton ומבשלים עד שהוא פשוט רך אבל לא מבושל יתר על המידה, על 10-15 דקות.
6
מוסיפים את העגבניות, אורגנו טרי ופטרוזיליה ומבשלים עוד 5 דקות. בדוק את התבלינים, הוספת יותר במידת הצורך, ומגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו טריאורגנו טרי
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)מרתיחים סרטן נוזלי (אופציונלי)מרתיחים סרטן נוזלי (אופציונלי)11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(יכול להיות או להרחיק)dulse או אצות אבקה אחרות (לפי הטעם)dulse או אצות אבקה אחרות (לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)טימין קרקעטימין קרקע11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)עלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל טרי, להגשהאורז מבושל טרי, להגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לבנה מבושלת (צפון או קנליני)שעועית לבנה מבושלת (צפון או קנליני)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זורעים ו 1/2 אינץ ' חתוכים לקוביות mirlitons (כ 2 גדול mirlitons)קלופים, זורעים ו 1/2 אינץ ' חתוכים לקוביות mirlitons (כ 2 גדול mirlitons)