קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ממרח אבוקדו

ממרח אבוקדו
המתכון ממרח אבוקדו יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מתאבן זה יש 667 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 59 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לך אבוקדו irm-בשלים, כוסברה, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 90%. נסו ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, צמח ירוק מטוגן עם ממרח אבוקדו ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole), ו גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה (מתכונים דומים).

הוראות

1
פיל, בור, ופרוס 2 אבוקדו מוצק בשלים (3/4 lb. סה " כ) ומחית עם מזלג. מערבבים ב 3 כפות מיץ ליים, 1/4 כוס בצל ירוק פרוס דק, 2 כפות כוסברה טריה טחון, 1 כף צ ' ילי jalapeo טחון טרי, ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
אבוקדואבוקדו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלחמלח

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.