קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

ממרח אבוקדו מקסיקני מסורתי

ממרח אבוקדו מקסיקני מסורתי
אם יש לך מלח ופלפל טחון, כוסברה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 96%. נסו גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, ו ממרח אבוקדו / מטבל אבוקדו מקסיקני / ממרח אבוקדו מושלם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית אבוקדו בקערה עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים עגבניות, בצל, כוסברה, מיץ לימון ופלפל חלפיניו לתוך פירה אבוקדו עד בשילוב היטב; העונה עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."