קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

ממרח פטה וזית יווני

ממרח פטה וזית יווני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו פטאן יווני וממרח זיתים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 144 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, מתכון ראשוני משמש 6 . מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 132 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש זיתים, גבינת פטה, שום ושמן זית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 דקות. עם כפית ציון 59%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: ממרח פטה יווני עם פלפלים קלויים (טיפיטי), ממרח שעועית ופטה עם סלט יווני סלסה ועוגות שיבולת שועל, ו קציצות פטאן וזיתים יווניות.

הוראות

1
במעבד מזון מניחים את גבינת הפטה, שמן הזית, מיץ הלימון, השום, העגבניות המיובשות והאורגנו. באמצעות הגדרת הדופק, מערבבים את התערובת עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מעבירים לקערה בינונית. מערבבים את הזיתים ביד או בעזרת כף. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Moschofilero, Asyrtiko, Agiorgitiko

מוסקופילרו, אסירטיקו ואגיורגיטיקו הם הבחירות המובילות שלי ליוונית. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות גאיה מונוגרפיה מוסקופילרו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
גאיה מונוגרפיה מוסקופילרו
גאיה מונוגרפיה מוסקופילרו
הענבים למונוגרפיה מוסקופילרו מגיעים מכרמים הממוקמים בארקדיאנפלטאוס באזור מנטיניה בפלופונס, בגובה של 1,500 רגל. באקלים הקריר הזה, מוסקופילרו ורוד העור משגשג, מפתח ארומטים עזים, חריפים ופרחוניים וחומציות פריכה.ליין הלבן התוסס והיבש הזה יש אף פרחוני ופירותי עז, עם רמזים לתבלין ורד פטלנד. יין מרענן, עם חומציות פריכה וגימור טעים.יין זה משחק את זר הפרחים האופייני לו, והוא זיווג נהדר למאכלי ים, מטבח מזרח-מזרחי ואסייתי, או בשילוב עם פירות טריים או קינוחים על בסיס פירות.