קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מגזין

מנגל חזיר מטוגן אורז

מנגל חזיר מטוגן אורז
חזיר מנגל אורז מטוגן יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 1046 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 44% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם רוטב, ביצים, פלפל חריף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי לנצל את הג'ינג'ר הטרי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות ג'ינג'ר טריות כמו קינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שהוא הגיע למקום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 89%. ציון זה הוא מדהים. נסו מנגל סיר איטי משך חזיר, אורז מטוגן חזיר, ו אורז מטוגן חזיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חזיר: בקערה בינונית מוסיפים רוטב סויה וצדפות, ג ' ינג ' ר ושום ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
שמן שומשוםשמן שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים חזיר ולתת למרינדה במשך שעה 1 במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
מחממים גריל לבינוני-גבוה, וצולים חזיר משני הצדדים עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מחממים את המרינדה שנותרה ל -165 מעלות פרנהייט ומשתמשים בבשר בזמן הבישול. כשהבשר כמעט מבושל, מזגגים את שני הצדדים ברוטב חמוץ מתוק ומניחים לסיים את הבישול בזמן שהרוטב מתקרמל על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מרינדהמרינדה
בשרבשר
5
מוציאים מהגריל, מניחים לעמוד 10 דקות וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
אורז: בזמן שחזיר עומד, מחממים שמן בווק או במחבת גדולה על אש גבוהה עד שהשמן כמעט מתחיל לעשן.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
7
מוסיפים ג ' ינג ' ר, כמו גם את כל הירקות למעט שום. מבשלים 3 דקות, או עד שהירקות מבושלים, ואז מוסיפים שום. לפני שחומים שום, מוסיפים אורז ומערבבים במהירות כדי שהאורז לא יידבק לדפנות ווק או מחבת.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
8
לאחר שילוב יסודי של התערובת כולה, שפכו ביצים טרופות על אורז וירקות, וזרקו שוב במהירות עד שכל הביצה מבושלת.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ביצהביצה
אורזאורז
9
מוסיפים את רוטב הסויה, רוטב הצדפות ושמן השומשום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
10
מערבבים היטב ואז מוסיפים חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
11
מקשטים בבצל ירוק ושומשום.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
זרעי שומשוםזרעי שומשום
12
מגישים מיד.

מרכיבים

4(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מקולף, חתוך לקוביותגזר מקולף, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ3ביצים, מכותביצים, מכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק פרוס דקכרוב ירוק פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים (בערך 1 אונקיה במשקל, בערך 4 עד 6 ענפים), בתוספת בערך 6 ענפים לקישוטעלי כוסברה טריים קצוצים (בערך 1 אונקיה במשקל, בערך 4 עד 6 ענפים), בתוספת בערך 6 ענפים לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צדפותרוטב צדפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז לבן קצר גרגרים, מבושל ומקורראורז לבן קצר גרגרים, מבושל ומקורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד פרוס דקאפונה הצמד פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הדג הכחול ריזלינג המתוק עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
דג כחול ריזלינג מתוק
דג כחול ריזלינג מתוק
זהב חיוור. בושם מפתה של משמש טרי, אפרסקים ואננס בשל. מתיקות פירותית בעלת מבנה גוף מלא וחומציות מרעננת. משלים רכיכות, מולים, מטבח בהשראת אסיה וגבינות עדינות.