קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מנות ראשונות למסיבה במנגל

מנות ראשונות למסיבה במנגל
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן וללא חלב לרפרטואר שלך, מנות ראשונות למסיבות ברביקיו עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-16 מנות. תמורת 56 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-4 גרם חלבון, 4 גרם שומן ובסך הכל 174 קלוריות. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי האוכל הים תיכוני. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שימור משמש, רוטב ברביקיו, נקניקיות ובצל. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 יגידו שהוא הגיע למקום. זה עובד היטב בתור מזנון. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח כשעתיים ו-45 דקות. עם ציון ספונקולרי של 27%, המנה הזו לא כל כך אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: שעועית אפויה מסיבת בלוק, שתי מנות ראשונות מג'לינה ומנות ביסטרו קטנות עם עגבניות ופסטו.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים בשר בקר ובצל. צור 1-in. כדורים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת גדולה, מבשלים קציצות בקבוצות עד שהן אינן ורודות יותר; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
העבר ל-3-Qt. בישול איטי; מוסיפים את הנקניקיות, השימורים ורוטב הברביקיו. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 2-3 שעות או עד שהם מתחממים. מערבבים אננס; מכסים ומבשלים 15-20 דקות יותר או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
משמרמשמר
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.