קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מקלות סטירר קפה

מקלות סטירר קפה
קפה סטירר מקלות הוא ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני משקה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 74 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לך סירופ תירס, תמצית ונילן, קפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 7%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: קפה מקורמל קרואסון צרפתית טוסט מקלות, ספל קינמון קפה עוגת עם קפה-תאומה נוסף מתוק & שמנת, ו מאפינס אגוזי קפה עם זיגוג קפה (דל פחמימות וללא גלוטן).

הוראות

1
בסיר כבד גדול שלבו את הסוכר, הקפה, סירופ התירס, הקקאו והקינמון. מבשלים על אש בינונית עד להמסת הסוכר תוך ערבוב מתמיד. מבשלים על אש בינונית, ללא ערבוב, עד שמדחום ממתקים קורא 290 סום (שלב סדק רך), בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש.
3
מערבבים מיד וניל, ואז יוצקים לכוס מדידה משומנת של 2 כוסות זכוכית חסינת חום. עובדים במהירות, יוצקים כפות לעיגולים על תבנית עם נייר אפייה משומן ומניחים מקל בכל עיגול. מניחים להתקרר עד להתקשות. כאשר מקורר, לעטוף עם עטיפת פלסטיק ולקשור עם סרט. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו