קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

מרושל פיצה המחץ

מרושל פיצה המחץ
פיצה סלופי ג'וס עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד' אובר שלך. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. לכו לחנות ואספו אורגנו, פלפל, גבינת מוצרלה חלקית, ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 52%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פיצה מרושל המחץ, פיצה מרושל המחץ, ו פיצה מרושל המחץ.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את רוטב הפיצה והתבלינים. מבשלים ומערבבים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
תיבולתיבול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מגישים על לחמניות עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.