קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אורז בר בקארי

מרק אורז בר בקארי
מרק אורז בר קארי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון המרק שלך. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 179 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. זה מושלם -- אנחנו מוצאים את זה די זול. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: מהמזווה: דלעת בקארי ומרק אורז בר, קארי בטטה ומרק אורז בר, ו עוף בקארי צ'אודר אורז בר.

הוראות

1
בסיר להביא מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז ומערבבים. להפחית חום, לכסות ומבשלים עד מכרז, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
מחממים חמאה בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מטגנים בצל עד חום זהוב; מוסיפים פטריות וסלרי. לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
סלריסלרי
בצלבצל
5
להפחית את החום נמוך; מערבבים בקמח ומבשלים, ערבוב כל הזמן, עד התערובת היא מבעבעת. בהדרגה להוסיף מרק; להגדיל את החום בינוני גבוה ולהביא לרתיחה. להרתיח, ערבוב, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
הפחת את החום לנמוך והוסף אורז מבושל, חצי וחצי, שרי, מלח, פלפל לבן, אבקת קארי, חרדל יבש, פפריקה וצ ' רביל. מבשלים עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
אבקת קאריאבקת קארי
פלפל לבןפלפל לבן
אורז מבושלאורז מבושל
אבקת חרדלאבקת חרדל
ChervilChervil
פפריקהפפריקה
שרי.שרי.
מלחמלח
7
מגישים חם ומקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)צ'רביל מיובשצ'רביל מיובש1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1בצל צהוב בינוני, קצוץמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל