קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות שרימפס מזרחי

מרק אטריות שרימפס מזרחי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס מזרחי מרק אטריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 192 קלוריות. אם יש לך רוטב סויה, שום, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור סתיו. 47 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. . נסו מרק אטריות עוף מזרחי, מרק בשר ואטריות מזרחי, ו מרק אטריות בשר מזרחי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני לבשל בצל, שום, זנגביל ופלפל אדום כתוש בשמן במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים מרק, גזר וסלרי ומביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי ומבשלים 5 דקות. מערבבים אפונה שלג ושרימפס, מכסים ומבשלים 3 דקות. לשבור אטריות לחתיכות 2 אינץ ומערבבים למרק; לכסות ולבשל 3 דקות יותר, עד ירקות רכים שרימפס הוא ורוד. מערבבים ברוטב סויה ופלפל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
אפונה לבנהאפונה לבנה
רוטב סויהרוטב סויה
גזרגזר
פסטהפסטה
סלריסלרי
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מרקמרק
מרקמרק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.