קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

מרק בוטנים אפריקני

מרק בוטנים אפריקני
המתכון מרק בוטנים אפריקאי מוכן תוך כ 10 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון אפריקאי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 375 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רסק עגבניות, עגבניות משומר, שמן בוטנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. מתכונים דומים: מרק בוטנים ים אפריקני, מרק בוטנים אפריקני, ו מרק בוטנים אפריקני.

הוראות

1
בסיר בינוני, מעל חום בינוני, לחמם את השמן ושום במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את העגבניות, רסק עגבניות, חמאת בוטנים, מרק, חומץ, קאיין, ומלח וקציף לשלב. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורז, מפחיתים את החום לנמוך, מכסים ומבשלים 20 דקות. מצקת לתוך קערות בודדות ומקשטים עם בצל ירוק ובוטנים.טיפ: עבור מרק משמעותי יותר, להוסיף כפית נוספת של אורז מבושל לקערה עם בצל ירוק ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוצות, לא מצורפותעגבניות קצוצות, לא מצורפות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים מלוחים, קצוצים בערךבוטנים מלוחים, קצוצים בערך6בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות פיירוויו Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.