קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי

מרק בצל צרפתי
מרק בצל צרפתי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 371 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו חמאה, פלפל, בצלים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. נסו Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל וקורט של מלח, מכסים ומבשלים על חום מתון, ערבוב פעם או פעמיים, עד הבצל להתרכך, על 10 דקות. לחשוף ולבשל מעל חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל הם השחמה קלות, על 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים בשרי.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המניה ואת זר garni ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד המרק יש טעם עמוק, על 30 דקות. זרוק את זר garni ואת העונה מרק עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים התנור ל 35
6
חמאה על הלחם משני הצדדים ומניחים על תבנית אפייה. טוסט הלחם במשך 15 דקות, הפיכת הפרוסות באמצע, עד זהב פריך אבל לא התייבש. להעלות את טמפרטורת התנור ל 42
מרכיבים שתצטרך
7
מביאים את המרק לרתיחה, מצקים אותו לתוך 4 קערות עמוקות ואטום ומפזרים חצי מהגבינה.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים קרוטון בכל קערה ומפזרים על הגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים את קערות המרק על תבנית אפייה באמצע התנור במשך 10 דקות, או עד שהגבינה מבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים חם.