קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

מרק בצל צרפתי חדור כמהין

מרק בצל צרפתי חדור כמהין
מרק בצל צרפתי חדור כמהין הוא צמחוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 385 קלוריות. אם יש לך יין, עלי דפנה, גבינת פקורינו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. נסו Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בתבשיל כבד גדול.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצלים ואת עלי המפרץ, מכסים ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב מדי פעם, עד הבצלים רכים מאוד, כ 15 דקות. לחשוף ולבשל על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הם השחמה עמוקה, על 1 1/2 שעות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים כפות מים לפי הצורך אם הבצל מתייבש.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הקמח לבצל ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את היין ומבשלים, ערבוב כל הזמן, עד כמעט התאדה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את מלאי הבשר ואת הקורנית ומבשלים מעל חום נמוך בינוני עד מופחת 10 כוסות, על 35 דקות. השליכו את צרור הקורנית ועלי המפרץ ועשו את המרק במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים התנור ל 35
8
מברשת את פרוסות באגט עם שמן זית, לארגן על תבנית אפייה וטוסט במשך כ 12 דקות, או עד זהב פריך.
מרכיבים שתצטרך
9
מחממים את המטגן. מצקת את המרק החם לתוך 10 קערות חסינות חום. Float 3 baguette טוסטים בכל קערה ולפזר את הגבינה על גבי. מניחים את הקערות על תבנית אפייה יציבה ומטגנים כ-4 אינץ ' ממקור החום במשך כ -2 דקות, או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
10
הגישו מיד.