קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

מרק בצל צרפתי עם ציר בקר ביתי

מרק בצל צרפתי עם ציר בקר ביתי
מרק בצל צרפתי עם ציר בקר ביתי הוא מנה עיקרית ים תיכונית. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 981 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו חמאה, טימין, צלעות בקר קצרות ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 7 שעות ו -30 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק בצל צרפתי עם ציר בקר ביתי, מרק בצל צרפתי עם בקר ושעורה, ו ציר בקר ביתי.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמרק הבשר של אמאמרק הבשר של אמא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשל ציר בקר *(קנה או עשה-ראה את המתכון של אמא שלי למטה)של ציר בקר *(קנה או עשה-ראה את המתכון של אמא שלי למטה)4פרוסותפרוסות עבות של לחם צרפתי בגרילפרוסות עבות של לחם צרפתי בגריל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה (או תערובת של חמאה ושמן זית)חמאה (או תערובת של חמאה ושמן זית)3פטרניפס; 3 בצלים; 2 גזרים2 סלרי (עם עלים) כולם קצוצים גספטרניפס; 3 בצלים; 2 גזרים2 סלרי (עם עלים) כולם קצוצים גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (או יותר-שוב, אתה מחליט)יין לבן יבש (או יותר-שוב, אתה מחליט)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח (אני מוסיף כפית + / - של הרבס דה פרובינציה, פפריקה, אבקת שום ופלפל שחור גרוס טרי מדי)קמח (אני מוסיף כפית + / - של הרבס דה פרובינציה, פפריקה, אבקת שום ופלפל שחור גרוס טרי מדי)11 קילו קישואים,טימין (אני אוהב טרי-השתמש ב -3 כפיות אם טרי)טימין (אני אוהב טרי-השתמש ב -3 כפיות אם טרי)4largesבצל פרוס דק ו -3 או 4 שיני שום מרוסקותבצל פרוס דק ו -3 או 4 שיני שום מרוסקות2מלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גרוייר מגורדתגבינת גרוייר מגורדת4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית שום / בזיליקום (להברשה על הלחם הצרפתי לפני הצלייה)שמן זית שום / בזיליקום (להברשה על הלחם הצרפתי לפני הצלייה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל טחון טרי לפי הטעםמלח ים ופלפל טחון טרי לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)[אופציונלי + / - אתה מחליט על שרי טוב (קרם בריסטול של הארווי!)[אופציונלי + / - אתה מחליט על שרי טוב (קרם בריסטול של הארווי!)3טיפותמעט רוטב טבסקומעט רוטב טבסקו3בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., בוז ' ולה

ניתן לשלב מרק בצל צרפתי עם פינו גריג 'יו ובוז' ולה. בוז ' ולה פירותי ישלים את הטעמים העשירים של המרק הזה. אם אתה מעדיף יין לבן, נסה פינו גריגיו. אתה יכול לנסות אלברטינה מדליית זהב הזוכה קוונטין של שמורת פינו גריגיו יין. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
אלברטינה מדליית זהב הזוכה קוונטין של שמורת פינו גריגיו יין
אלברטינה מדליית זהב הזוכה קוונטין של שמורת פינו גריגיו יין
הכי טוב כשמגישים קר. יין טעים שיש בו טעמים של תפוח, אגס ומלון. ניחוחות פרחוניים של פריחת תפוז.