קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

מרק חם וחמוץ עם טופו

מרק חם וחמוץ עם טופו
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? מרק חם וחמוץ עם טופו יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 104 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו טופו ארוז במים, שן שום, צמרות בצל ירוק דק, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרק חם וחמוץ, מרק טופו חם וחמוץ, ו מרק ירקות חם וחמוץ עם טופו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום טופו על כמה שכבות של מגבות נייר. מכסים טופו עם עוד כמה שכבות של מגבות נייר; למעלה עם מחבת ברזל יצוק או מחבת כבדה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד 30 דקות. זרוק מגבות נייר.
3
חותכים טופו לקוביות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
4
להביא 1 1/2 כוסות מים לרתיחה בסיר קטן; להסיר מן החום. מערבבים פטריות; בואו לעמוד 30 דקות. מערבבים במרק הבא 6 מרכיבים( דרך שום); מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב הנותרים 1/4 כוס מים קורנפלור בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף עד חלקה. מערבבים תערובת קורנפלור, טופו, במבוק יורה לתוך תערובת מרק; להביא לרתיחה. לבשל 1 דקה, ערבוב מדי פעם; להסיר מן החום. לאט לטפטף ביצה לתוך תערובת מרק (לא לערבב).
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים מחבת על אש נמוכה; לבשל 1 דקה. מערבבים מרק בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.