קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות34
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות טורקיה

מרק ירקות טורקיה
מרק ירקות טורקיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 47 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. אם יש לכם טימין, שום, פלפל גרוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך את כולםמתכונים. 14 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף נהדר של 85%. מתכונים דומים: מרק ירקות טורקיה, מרק הודו ירקות, ו מרק ירקות הודו הטוב ביותר של אמא.

הוראות

1
בסיר ציר גדול מערבבים יחד את טפטופי ההודו, המים, רגלי ההודו, השום, עלה הדפנה, הטימין והפלפל השחור. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לרתיחה ומכסים את הסיר; מבשלים עד שבשר ההודו מתחיל ליפול מהעצמות, בערך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
טורקיה כולהטורקיה כולה
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
מלאימלאי
טימיןטימין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הסר את רגלי ההודו, ובחר את הבשר מהעצמות; החזירו את בשר הרגליים למרק.
מרכיבים שתצטרך
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
בשרבשר
מרקמרק
3
מקציפים 1/4 כוס קמח עם 1/2 כוס חלב בקערה עד לקבלת תערובת חלקה, ומערבבים את התערובת למרק. מחזירים מרק להתבשל תוך ערבוב מתמיד ומבשלים עד להסמכה, כ -30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים פנימה את בשר ההודו המבושל בקוביות, תפוחי אדמה אדומים, בצל, גזר וסלרי; מכסים שוב את הסיר ומבשלים עד שהסלרי רך, כ -30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
בשר הודובשר הודו
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר