קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות73
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות לבבי

מרק ירקות לבבי
מרק ירקות לבבי נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 67 גר' של חלבון, 49 גרם של שומן, וסך הכל 768 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, אדאמה, פגרי עוף קלויים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי עבור סתיו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 82%. נסו מרק חזיר ירקות לבבי, מרק ירקות לבבי, ו מרק ירקות לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר סיר גדול מעל חום בינוני. מעיל את המחבת עם שמן זית ולהוסיף בצל קצוץ, גזר, סלרי ושום. מתבלים עם קצת מלח ופלפל, ולאחר מכן מזיעים את הירקות (מבשלים מבלי להוסיף צבע) במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הכרוב, תירס, אדממה ופלפל אדום ומבשלים עוד כמה דקות כך שיש להם הזדמנות לטגן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
תירסתירס
כרובכרוב
3
מוסיפים את המניה, מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מבשלים עד שהירקות רכים, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
מלאימלאי
4
לשרת.
5
בגין על ידי ביצור מרק קנה חנות (זה יוסיף עומק יותר של טעם למרק המוגמר). בסיר מלאי גדול, מוסיפים את המרק, 1 ליטר מים קרים, פגרי עוף, פלפל, סלרי, גזר, בצל, שום, טימין ועלה דפנה. הגדר מעל חום בינוני ולהביא לאט לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
מלאימלאי
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
חימום המרק לאט ימשוך את הטעמים של עצמות העוף, ירקות וארומטיקה. מתבלים קלות במלח ומניחים למניה להתבשל (מכוסה מעט) במשך 1 עד 1 1/2 שעות. כאשר נעשה זאת, זה יהיה מופחת על ידי כרבע, משאיר אותך עם כ 3 ליטרים של מלאי עשיר. מסננים את המניה דרך מסננת גדולה, משליך את העצמות והירקות. צנן את המניה מיד עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
עצמות עוףעצמות עוף
ירקירק
מלאימלאי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1גזר, מקולףגזר, מקולף2גזר אורגני, קלופים וחתוכים למטבעותגזר אורגני, קלופים וחתוכים למטבעות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, פרוססלרי, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקedamame, פגזים הוסרוedamame, פגזים הוסרו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס (טרי או קפוא)גרעיני תירס (טרי או קפוא)4sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קלופיםשום, קלופים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כרוב קרועיםעלי כרוב קרועים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, למחבת ציפוישמן זית, למחבת ציפוי1בצל, קלופים וחתוכים לשנייםבצל, קלופים וחתוכים לשניים2עד 3 פלפל שחורעד 3 פלפל שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2פגרי עוף צלוייםפגרי עוף צלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק חתוך, כגון מאווי או Vidaliaבצל מתוק חתוך, כגון מאווי או Vidalia