קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

מרק כרובית מתובל

מרק כרובית מתובל
מרק כרובית מתובל נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני מרק. מנה אחת מכילה 207 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 4 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, מלח, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו מרק כרובית מתובל, מרק פטרניפ וכרובית מתובל, ו מרק כרובית גזר מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את פרחי הכרובית ומבשלים ללא כיסוי במשך 4 עד 6 דקות עד שהם רכים בלבד.
מרכיבים שתצטרך
פרחים כרוביתפרחים כרובית
3
מסננים היטב ומניחים בצד.
4
מחממים את שמן הזית בסיר על אש בינונית. מערבבים את השום, ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את הכרובית הסחוטה, 1/4 כפית אגוז מוסקט ומלח. מבשלים ומערבבים 2 עד 3 דקות, ואז יוצקים את מרק העוף ומביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהכרובית רכה מאוד, 15 או 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
כרוביתכרובית
מוסקטמוסקט
מלחמלח
6
יוצקים את התערובת לבלנדר וממלאים את הכד לא יותר מחצי הדרך. החזק את מכסה הבלנדר בעזרת מגבת מטבח מקופלת, והתחל בזהירות את הבלנדר, בעזרת כמה פעימות מהירות כדי להזיז את הכרובית לפני שתשאיר אותה למחית. פירה בקבוצות עד לקבלת תערובת חלקה ויוצקים לסיר נקי. לחלופין, תוכלו להשתמש בבלנדר מקל ולמחית את הכרובית ממש בסיר הבישול. מערבבים פנימה את השמנת ומבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שהיא חמה.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
בלנדרבלנדר
סירסיר
7
מגישים עם בובת שמנת חמוצה ומפזרים אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מוסקטמוסקט