קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ל'אויניון או פרומאז' (מרק בצל צרפתי)

מרק ל'אויניון או פרומאז' (מרק בצל צרפתי)
Soupe A L ' Oignon Au Fromage (מרק בצל צרפתי) עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 489 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מרק בשר בקר, בצל, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו מרק ליניון (מרק בצל צרפתי), מרק בצל צרפתי (Soupe à L ' Oignon Gratinée), ו Soupe À l ' oignon Gratinée (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקומקום גדול מבשלים את הבצל בחמאה מעל חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, במשך 40 דקות, או עד שהם זהובים חום.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מפזרים את הבצל עם הקמח ומבשלים את התערובת, ערבוב, במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
3
מוסיפים את המרק לאט, מערבבים את המרק כל הזמן עד שהוא מגיע לרתיחה, ומבשלים אותו, מכוסה, במשך 20 דקות. מתבלים את המרק במלח ופלפל. שים 2 פרוסות של הטוסט בכל אחד 6 קערות מרק מחוממות, העליון כל טוסט עם 1 כף של Gruyère, ויוצקים את המרק על טוסטים. (כדי לשרת את מרק בצל gratiné, לארגן את 12 טוסטים על החלק התחתון של תבשיל flameproof, ערימת כל אחד מהם עם 1 כף של Gruyère ומרתיחים אותו תחת broiler שחומם מראש על 4 סנטימטרים מהחום במשך 3 דקות, או עד הגבינה נמסה מבעבע.)
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
GruyereGruyere
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Les Hauts de Lagarde בורדו בלאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.