קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

מרק מיסו קל

מרק מיסו קל
מרק מיסו קל יכול להיות רק ללא גלוטן, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני מתכון שחיפשת. מתאים ל-1 מנות. מנה אחת מכילה 11 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. אם יש לכם שקיק של מרק מיסו יפני, קורטוב של רוטב סויה, sprig של גרגיר הנחלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו מתאבן יפני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת די גרועה. מרק מהיר וקל {מרק מיסו עם אטריות סובה או שעועית מונג, מרק מיסו טבעוני קל, ו מרק מיסו קל ללא דאשי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
ממיסים שקיק של מרק מיסו יפני בקערה עם מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
מרק מיסומרק מיסו
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיף רוטב סויה מקף, טופו משי לקוביות ו sprig טוב של גרגיר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
טופו משיטופו משי
לא מגן מקומילא מגן מקומי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

מרק מיסו עובד ממש טוב עם ריזלינג, סאקה וסוביניון בלאן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות Gunderloch Estate ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש