קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

מרק עדשים ונקניקים

מרק עדשים ונקניקים
מרק עדשים ונקניקים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המרק שלך. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 123 קלוריות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-637 היו אומרים שהוא הגיע למקום. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. אם יש לכם סלרי, מרק עוף, בזיליקום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 66%. מתכונים דומים: מרק עדשים נקניק, מרק נקניק ועדשים, ו מרק נקניק עדשים.

הוראות

1
מניחים נקניק בסיר גדול. מבשלים על אש בינונית גבוהה עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל, סלרי ושום קצוץ, ומקפיצים עד שהם רכים ושקופים. מערבבים עדשים, גזר, מים, מרק עוף ועגבניות. מתבלים באבקת שום, פטרוזיליה, עלי דפנה, אורגנו, טימין, בזיליקום, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום. מכסים ומבשלים במשך 2 1/2 עד 3 שעות, או עד שהעדשים רכות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
אבקת שוםאבקת שום
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
עדשיםעדשים
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
באזיל!באזיל!
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
3
מערבבים פסטה, ומבשלים 15 עד 20 דקות, או עד שהפסטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

ציוד

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1מעקבסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוקנקניק איטלקי מתוק1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח, או לפי הטעםמלח, או לפי הטעם2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן